Vodafone, engelli müşteriler, şehit yakını ve gaziler için Sosyal Destek tarifeleri ile avantajlı tarifeler sunar.
Engelli müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak, Vodafone ile iletişimlerini kolaylaştırmak ve dijital dönüşüme katılmalarını sağlamak için bazı hizmetler sunar.
- İşitme engelliler için Müşteri temsilcimiz ile yazılı iletişime imkan veren Yazılı çağrı merkezi
- İşitme engelliler için Görüntülü çağrı merkezi
- Sesli fatura öğrenme servisi ve diğerleri için Servisler sayfasını ziyaret edin.
Avantajlı sosyal destek tarifelerinden faydalanmak için:
- Engelli raporunuz veya kimliğiniz ile birlikte Bir Vodafone bayisine başvurabilirsiniz.
- Dilerseniz, Vodafone erişilebilirlik kurallarına uyan bayilerin listesi için Erişilebilir Bayi Listesi sayfasına uğrayın.
- Bayi yetkilisi, faydalanabileceğiniz sosyal destek tarifeleri konusunda size detaylı bilgi verecek ve geçişinizi sağlayacaktır.
- Bazı tarifeler numara taşıma veya yeni hat alan kullanıcılar için geçerli olabilir. Detaylı bilgiler için sosyal destek tarifeleri listesindeki tarifeler ile ilgili esasları dikkatlice okuyun.
- Mevcut Vodafone aboneleri sadece faturalı tarifelere evraktalepleri@vodafone.com e-posta adresi üzerinden %40 ve üzeri engel durumunu gösterir engelli kimlik kartını veya sağlık kurulu raporunu ibraz etmesi durumunda tarife geçişlerini yapabilirler.